Forum integracyjno-międzyklasowe
Opony do traktora i nie tylko - Wersja do druku

+- Forum integracyjno-międzyklasowe (http://wiejskieforum.pl)
+-- Dział: Dział o wszystkim (/dzial-dzial-o-wszystkim)
+--- Dział: O technice (/dzial-o-technice)
+--- Wątek: Opony do traktora i nie tylko (/w-opony-do-traktora-i-nie-tylko)

Opony do traktora i nie tylko - beszamel - 04-13-2016 06:19 AM

Witam, jestem rolnikiem i posiadam sporo maszyn rolniczych w tym traktor. Chciałbym część sprzętów powymieniać i m.in. zadbać o nowe opony. Mam jednak problem ze znalezieniem sklepu, który oferuje w sprzedaży opony do maszyn rolniczych. Czy ktoś z Was natknął się na dobry sklep i może coś polecić? Albo konkretny typ opon?

Opony do traktora i nie tylko - yrok - 04-13-2016 08:46 AM

Dużo dobrych opinii mają opony rolnicze Apollo które nie dość, że są bardzo trwałe to jeszcze ich jakość w stosunku do opon w tych samych cenach, jest o wiele wyższa. Poluj na takie Wink Ale niestety nie znam sklepu, w którym mógłbyś dokonać zakupu takowych.

Opony do traktora i nie tylko - drazahnede - 04-13-2016 10:46 AM

Mi się bardzo dobrze kojarzą opony z Bridegestone bo nie raz czytałem o nich same pozytywy i w wielu testach otrzymują wysokie noty. Nie miałem ich przyjemności testować, ale mój znajomy na nich jeździ i bardzo chwali.

Opony do traktora i nie tylko - ashen - 04-13-2016 01:35 PM

Nie wiem jak sprawa wygląda z oponami przemysłowymi ale wejdź sobie na sklep.opony-kunicki.pl i poszukaj tam. Masz bardzo duży wybór opon i masz gwarancje, że są one w wysokiej jakości. Ceny mają naprawdę dobre i nie musisz się przejmować przepłacasz itp.

Opony do traktora i nie tylko - beszamel - 04-13-2016 02:18 PM

Znakomicie, mam zamiar w takim wypadku tam zrobić zakupy, wcześniej jeszcze poczytam opinie o różnych oponach Wink Dziękuję za pomoc!

Opony do traktora i nie tylko - gonzo - 04-13-2016 05:15 PM