Forum integracyjno-międzyklasowe
Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Wersja do druku

+- Forum integracyjno-międzyklasowe (http://wiejskieforum.pl)
+-- Dział: Dział na poważnie (/dzial-dzial-na-powaznie)
+--- Dział: O pracy (/dzial-o-pracy)
+--- Wątek: Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm (/w-agencja-eventowa-z-poznania-ktora-robi-fajne-imprezy-dla-firm)

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Smerf_Maruda - 04-10-2017 04:51 AM

czesc wszystkim, macie może namiary na jakas fajna agencje eventowa z Poznania, która robi ciekawe imprezy firmowe? Jestem nowy w firmie i nie znam jeszcze tutejszego rynku, a mam już takie zadanie w butach Smile

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Piotr Młynarski - 04-10-2017 05:24 AM

Fajny temacik stary Wink takich firm trochę mamy na poznaskim rynku

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Smerf_Maruda - 04-10-2017 08:05 AM

To podziel się jakims namiarem Wink

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Piotr Młynarski - 04-10-2017 08:36 AM

ok, ale to musiałbym się do dziewczyn ode mnie z racy usmiechnac, bo one dbaja o nasz „rozwój” w tym zakresie Smile

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - beszamel - 04-10-2017 09:29 AM

Jak chcesz namiar, to nasza firma wspolpracuje akurat z nimi: glamevents.pl/. Pierwsza impreze mielismy na mokro, czyli zaglowki i przygoda na akwenie. Było swietnie – zwłaszcza, ze większość z nas po raz pierwszy w ogole plywala… Wink a kolejna zorganizowali nam już na ladzie – to było cos w rodzaju podchodów ;0 bo nie wiem do końca jak to określi, ale zabawa równie fajna Wink

Agencja eventowa z Poznania, która robi fajne imprezy dla firm - Smerf_Maruda - 04-10-2017 11:39 AM

leeeee no wlasnie o cos takiego mi chodzi. Super. A jeśli chodzi o sama agencje, to spoko jest?